Monday, August 9

1Borneo. Kota Kinabalu. Bandar Aku.

Peristiwa pertama.
Meng main bowling dan mendapat 3strike berturut-turut adalah satu pengalaman yg mencuitkan hati. haha. Walopon meng lawan akak aku je pon. Tapi still satu kemenangan.
Okeh. weekend nie cube main ngun adik-bradik lain plak. Dengar cite Hadi macam power jew. erm. nnti bleh test kehebatan die.

Peristiwa ke-2
Mencuba archery. 3 sukan yang Nabi galakkan pemuda pemuda tok mahir ialah berenang, menunggang kuda dan memanah. Dan tadi aku cube memanah. Adeh. Bleh tahan berat pemanah tuh. Aku dapat panah smpai 5batang. Tangan aku dah start lengoh lengoh dah. AKak aku sebelah rilek jew an. haha. takpe. nie dah second time die buat. Aku baru berjinak jinak nk main ngun tali pemanah tuh. Tapi stil bowling aku hebat! haha






Peristiwa ketige.
Main pool. 3hinggit. Aku pakse akak aku main jugak walopon die taknak. Erm. perasaan bile kite bagi bola tuh masuk lubang die, perasaan yg menggembirakan hati. erm. seyes kalau rase cam tension lam hidup. Jom ah cube pool. walopon tension nk betulkan tangn nk dapat grip yg betul. Tapi bile ko dh dapat. haha. hentam hentam aja bla yang ada. Akak aku berenti main sblom abis game. Soz aku pukul jelah dengan sukenye sume bole-bole yang tinggal. hehe.

Konklusi. Last skali, aku teman lah minah tuh makan kat SecretRecipe tuh. kate nk makan brownies ape tah. soz aku follow lah. walopon kebnyakan game yang diatas aku yang conquer. tapi still ikut je die. den kitrang balik.

Senyum yer dari saya. :)

1 comment:

Anonymous said...

mengapa tidak:)