Sunday, August 8

come and join me please.

Kaki ku tidak jejak tanah. Kenape ek? herm. pastu tetibe kawan aku gelak kuat sangt. skit gegandang telinge aku. kenape ek?

Aku ke dapur ke tadi? eh. terlupe lak. ooo. kat mangkuk jamban. aish. bile masa lak aku masuk.

Ok. bagus kamu yang angkat tangan. Sila beri komen kamu?
Huh? Kamu cari duit syiling? wao... isk jgnlah gelak. dan tetibe aku gelak smpai ak tak ingt ape yang lucu.
Member nombo satu. die pon trun. wei mgkuk. ape yg lucu sangt!

membe nombo due. die gelak sebab die nampak aku keluarkan duit syiling dari poket aku.
dan kami tercetus dalam satu pergaduhan. Siapa yg gelak kuat sangt tadi!
Pastu satu ketika. semue orang senyap. Kembali dalam fikiran masing masing. Den membe ketige bgun. die berlari ke tandas. dan tros tertido di atas mangkuk jamban. mereka tergelak terbahak bahak.

Aku dengan muka tidak bersalah. turun tangga dan perhatikan. apakah gerangan mereka nie?
muyskil?!

No comments: