Wednesday, August 25

meow...


Kini. Wong Mei Choo berhempas pulas bertahan dan menyerang pemain Rusia, Ella Diehl. Dengan rambut disimpul pusing-pusing(".")?? ke belakang. Beliau memukul bak dewi di gelanggang megah berlari-lari mencari kesilapan lawannya. Itu dia, pemain negara kita. Begitu hebat memukul dan bertahan. Beliau lah harapan perseorangan Malaysia bgi wanita setelah tertumpasnya Lydia yang bertembung dengan pemain German semlam.Dengan bersaksikan ChongWei sebagai penonton dan penyokong di bangku belakang. Beliau mmpunya semngat yg kentar menghayun raket Yonex nya. Dengan baju biru bertakhtakan PROTON di hadapan besar terlihat! Beliau bergerak di Gelanggang bak bermain-main bersama lawannya (*_*)???

Tapi kesal sekali, pabila beliau kalah set kedua dengan 21-15 tapi dengan kemenangan pada set pertama tidak merendahkan semngat beliau. Semuanya bergantung kepada startegi yang beliau laksanakan pada set ketiga nnti! Semngant membawa nama Mlaysia bergema di persada dunia kentar di dadanya! Skong! hehe.

p/s... menjadi pemberita berbahasa melayu lagi best dari dengar penyampai berite BI kat Astro Supersport nie. hahaha (+_+) aku hebat....

No comments: